Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: De vaste telefoonnummers van de TU/e zullen wel allemaal naar VOIP gaan; dus dat zal ook wel plat liggen, maar er is toch wel een 06-nummer te vinden dat je kunt publiceren? Die van de directeur van de IT afdeling? Die heeft nu toch niets te doen. Duidelijk commentaar van iemand die nog nooit ergens gewerkt heeft - in elk geval niet tijdens een crisis. Directeur/management zit er dan actief bij - als buffer tegen alles en iedereen dat de techneuten lastig aan het vallen is met "werkt het al" "kun je niet mijn lab toch activeren" "mijn PC doet het niet" . En om bij leveranciers en waar dan ook keihard te escaleren dat er NU derdelijns support opgeschakeld moet worden. directie zit dan in de calls gewoon om gewicht te geven dat het Heel Erg Belangrijk is. En te horen wat er beloofd wordt. En met beslisbevoegdheid om iets (support, consultancy) te mogen inkopen, zonodig.
Beschrijf je klacht (Optioneel):