Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2025, 22:17 door Anoniem

Door Anoniem: Typisch een reactie van iemand die continue achter de wagen aan blijft rennen en niet kijkt naar dieperliggende oorzaken die je ook eens moet aanpakken om herhaling te voorkomen. Zo snap ik bijvoorbeeld niet waarom het parkeersysteem offline moet. Kom je wel eens bij grote instituten op (parkeer) bezoek ? Of heb je nagedacht over _wat_ een "parkeersysteem" van een instituut/bedrijf nu precies doet ? Ik kan er wel een simpele verklaring verzinnen. (verzinnen - ik ken TUE niet). Men heeft _vooral_ de centrale authenticatie servers offline gebracht of is die aan het herstellen/controleren. Wat doet het parkeer systeem : medewerkerspas tegen het kastje van de slagboom . (of bezoekerspas ) . Hoe werkt dat : authenticatie query naar de centrale authenticatie servers - 'wie is medewerker' . Het is _zo_ logisch. Is er geen segmentatie (zoals door NIS2, en alle andere standaarden en regelgevingen gevraagd). Idem voor de kassa-systemen in de kantines. Ken je de term 'segmentatie' alleen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha