Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-01-2025, 19:51 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: De TU/e is druk bezig met de uitvoering van het herstelplan om het netwerk en de systemen weer veilig en online te krijgen. De komende dagen worden naar verwachting stapsgewijs delen van het netwerk weer in de lucht gebracht, waarmee systemen weer beschikbaar komen. De systemen voor het onderwijs (Canvas, YuJa, Teams, Osiris en toetssystemen), krijgen hierbij voorrang. Waarom wordt er niet verteld wat er aan de hand is en wat het plan behelst? Dat moeten we toch kunnen inzien. Hoeveel gemeenschapsgeld is hier eigenlijk mee gemoeid? Omdat je geen bevoegde stakeholder bent in dit gehele proces. Uiteindelijk zullen ze een interne en externe post mortem opstellen verder dan dat ben je niet bevoegd tot de operationele herstel audit anders had je die vraag niet gesteld. En zo onderzoek kan weken tot maanden duren ook al is het netwerk allang dan weer operationeel. Zelfde dat een gebruiker in een bedrijf geen donder te maken heeft met de planning van een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha