Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 13:33 door Anoniem

Door Anoniem: Dat ligt er wel een beetje aan hoelang was deze specifieke kwetsbaarheid al bekend bij de vendor en gepusht als zodanig in de security news richting afnemers? Als het iets is dat nog maar recentelijk bekend was of zelfs 0-day dan absoluut hulde. Als het iets is dat al weken, maanden jaren had opgepakt moeten zijn dan zeker geen hulde ongeacht of het zaterdag is opgepakt. Zonder de exacte informatie ben ik voorzichtig met dit bestempelen als good practice. Zit helaas te lang in het vak om te vertrouwen op de nauwkeurigheid van partijen als het om dit soort incidenten aangaat. Daar ben ik het deels mee eens maar niet helemaal. Het is namelijk geen zero-sum game. Als er steken laten vallen zijn waardoor de kwetsbaarheid bestond dan verdient dat geen hulde, maar correcte detectie en opvolging nog steeds wel. Die hoef je niet tegen elkaar weg te strepen. Benoem waar het goed gaat en waar het mis gaat los van elkaar.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha