Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Een serieuze vraag: Is Bunq verantwoordelijk voor de werking van Apple Pay, of is Apple dat? Apple Pay vraagt (blijkbaar) alleen om twee gegevens die zichtbaar op de betaalpas staan. En om een verificatiecode die per SMS gestuurd is. Allemaal zaken die afgekeken kunnen worden. En hoe hadden Apple en Bunq (of een andere bank) dit dan wel moeten ondervangen om het veilig te maken voor "schoudersurfers" oid. Net zoals andere banken dat doen? Die vereisen dat je voor de koppeling inlogt op online bankieren en de digipassen, scanners, apps etc. daarvoor gebruikt. En als dit betekent dat Bunq dat soort dingen niet gebruikt maar overal een SMS voor stuurt* dan lopen ze qua beveiliging verder achter dan ze zelf al bestaan. Ik had niet eens aan die mogelijkheid gedacht, ik dacht dat banken dat al heel lang achter zich hadden gelaten. * Ik denk dat je ongelijk hebt dat de SMS door Apple is gestuurd, hij is namelijk gestuurd aan het telefoonnummer dat Bunq van de klant heeft. Dat de SMS ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):