Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: [..] Ik mis in dit verhaal of de klant aangifte deed. Gedurende dat proces zou de klant zijn telefoon uitgelezen kunnen worden. Vervolgens had de klant de aangifte en uitkomt van het onderzoek kunnen delen met de bank. Dan had de klant en stuk sterker gestaan. In de basis blijft de feitelijke dader aansprakelijk. De klant heeft alleen _recht_ op een schadevergoeding van de bank als de schade door nalatigheid van de bank ontstaan is. Of - "valt binnen het coulance kader" (wat ietsje minder hard recht is) als op de een of andere manier blijkt dat de klant niet , formeel gesteld , "grof nalatig" geweest is. Maar heel waarschijnlijk zou alleen maar blijken dat de klant gewoon precies gedaan heeft wat afgeraden is. Ik denk eigenlijk dat "ik weet niet of niet meer wat ik gedaan heb toen de kaart gekoppeld werd" gewoon een leugentje is om wat meer kans op schadevergoeding te krijgen, en de klant doodgewoon die koppelcode ontfutseld is met een lulverhaal in app, in email of in een voice ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):