Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Wij zijn ook vorig jaar 5 dagen plat geweest. Ransomware in zes datacenters. Mijn partner in paniek. Roepen dat we ergens anders een server moesten nemen. Ik beschaamd want de laatste keer dat ik alle backups naar huis had gehaald was een week geleden. Ik had wel alle emails in huis maar ga alles maar herstellen. Ik weet al die wachtwoorden van gebruikers niet want die worden MD5 opgeslagen. Wel snel een andere server geregeld. Om in elk geval alle gebruikers tot een week geleden een email te sturen dat er een incident is geweest, en niet zo een kleintje ook. Maar dat men in elk geval weet wat er speelt. Kloink gelijk weer een stel domeinen in de spamfilters van hotmail, yahoe en gmail. Dat moet echt verboden worden! Duurt maanden voordat je uit die fossiele systemen bent en veel zoeken en doen. Terwijl je gewoon met klantenservice bezig bent! Wat is dat voor gelul. Ondertussen gedaan wat we konden. Met een veel te oude backup. Mijn partner in paniek. Ik zei we blijven. Het zijn ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):