Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-01-2025, 15:50 door Anoniem

Zijn de chatbot en "het dagdagelijkse werk van onze medewerkers eenvoudiger, tijdbesparender, maar vooral efficiënter te laten verlopen", niet in strijd met elkaar? Zelf ik als groot A.I. hater moet toegeven, dat zo'n bot veel beter werkt dan een IVR menu met opties die op jouw probleem n.v.t. zijn - de verbinding wordt nu verbroken. Voor beide kanten van de lijn is het een stuk vlotter - geen ik verbind u nu door met iemand anders, waaraan uw helemaal opnieuw het hele probleem weer mag gaan uitleggen. Wel vind ik dat iets of iemand met werkelijke inteligentie nu eens moet beginnen met A.I. te schrijven, i.p.v. AI. Al kun je er over discuzeuren, feit blijft: het verschil tussen Al en AI is -voor mensen- niet te zien. Dus lieve redactie: zet s.v.p. de standaard! ...anders wordt A.I. wel heel makkelijk intelligenter dan de mensch.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha