Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-01-2025, 17:37 door Anoniem

Heb zelf smartphones (meerdere dus) meer uit interesse en speelgoed, ieder heeft zo zijn eigen functie. Enige serieuze zaken die ik daarop doe zijn Signal gebruiken en het gebruiken van mijn 'vast' nummer (omdat het kan en mijn 06 (die simkaart zit in een telefoon met enkel 2G) graag zeer beperkt deel, lekker rustig). Daarnaast heeft één telefoon wel een simkaart, dit om een enkele website te kunnen monitoren (puur voor de hobby, wanneer niet in gebruik staat de vliegtuigstand aan). Voel mij dus niet verplicht tot het gebruik van een smartphone. Snap geheel waar het gevoel vandaan komt. Veel bedrijven (voor korting, bijvoorbeeld Lidl anders geen korting, eerste wat hun app vraagt is jouw exacte locatie, dacht het niet), de overheid (digid), zorgverzekeraar (declareren kan anders niet), de NS (fiets huren e.d.) en binnenkort zeer waarschijnlijk jouw bank verplichten het gebruik. Zeer onwenselijk; dit om privacy-veiligheidsredenen. Heb voor mijzelf de overduidelijk de beslissing genomen om daar nooit aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha