Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het ging uiteindelijk niet fout omdat Disney controleerde of de informatie op het menu wel juist was voor ze het gewijzigde menu in gebruik namen. Dat zijn controles die hoe dan ook nodig zijn, omdat ook werknemers fouten kunnen maken. Maar omdat ze de fouten pas ontdekte nadat ze de menu's al gedrukt hadden lijkt het meer op geluk dat ze het nog op tijd ontdekt hebben. Kan natuurlijk dat ze bij ontvangst de drukproeven controleren. Dat moet je _toch_ doen, niet klakkeloos aannemen dat je (evt 4 ogen gecontroleerde bronbestanden) precies goed gedrukt zijn. Drukkerij verwerkings fout, of botweg oud/verkeerd bestand dat de drukmachine inging. Dan is het alleen een kostenverhaal afhankelijk van waar de fout gemaakt werd of de drukker of jij de nieuwe run moet betalen. Het was niet heel subtiel : Volgens de aanklacht wijzigde de man onder andere de fontbestanden van het menusysteem en voegde beledigingen aan menu's toe. naast de allergie info wijzigingen. Klink nogal als een piswoeste ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):