Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2025, 14:56 door Anoniem

Door Anoniem: Als ik een mogelijk nieuwe klant heb, we spreken af en er komt een iPhone op tafel. Of een email sent from my iPhone. Dan denk ik gelijk dat ik deze opdracht beter niet doe. Het is een modeartikel geworden, net als een Luis Voitton tas of een Rolex. Leuk voor ze, ik heb die spullen ook. Maar niet om mee te pronken. Zulke klanten draaien te vaak uit op gezeik. Want ze hebben een hele dure telefoon. Ik ben een bouwer. En met zulke mensen kun je meestal niet bouwen. Die gaan zeuren. Omdat ze zelf niet weten waar het over gaat. In hun eigen belang. Het is voor mij een rode lamp. Ik bouw, ik ben geen gezeik therapeut. Meestal komt dan ook nog de komende echtscheiding en zo over tafel maar daar bouw ik geen sites voor. Het zijn dus hele nuttige apparaatjes! Beter concentreren op klanten die wèl weten wat ze willen. Voor mij is het gelijk een zonde van mijn tijd vlag. Die kunnen wat mij betreft meestal liever met hun pis naar de dokter gaan. Na drie keer lezen snap ik nog steeds niet wat je nou ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha