Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beste digitale deurslotgebruiker, Wegens overmacht is ons hele systeem gehekt. Maar we hebben backups. We vermoeden dat alles over een dag of twee hersteld gaat zijn. Maar helemaal zeker weten we dat niet. Want dat hebben we nog nooit getest. Maar we gaan ervoor en het is voor ons ook een hele zware opgave. Het spijt ons dat u een paar dagen voor uw eigen voordeur moet slapen. Als uw diepvries kippen van de Jumbo intussen naar de kloten gaan, daar zijn wij niet aansprakelijk voor want dat staat in onze voorwaarden. We kunnen niet alles op onze schouders nemen. Wat wel erg belangrijk is, is dat we uw situatie wegens de AVG nooit aan iemand anders doorgeven. Dat u twee dagen op de mat moet slapen, misschien drie, die privacy is gegarandeerd. We wensen u nog een fijne dag op de deurmat. Het is voor ons ook heel moeilijk, deze situatie. Hoogachtend, dank voor uw begrip, de Digitale Deurslotalarmcentrale. Antwoord via een no-reply want in werkelijkheid kan ons uw probleem geen moer schelen. Dat u dat ook even ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):