Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 15:58 door e.r.

"Daarom hebben ze het project uitgesteld, om eerst meer draagvlak te creëren [...]" Ofwel, ze gaan gewoon door, maar wachten heel even. En proberen ondertussen mensen onder druk te zetten dit te accepteren, waarschijnlijk met niet geheel kloppende info. En als je nou geen smartphone hebt? En wat als blijkt dat ze niet veilig genoeg zijn? Of een langdurige stroomstoring? Kan iemand garanderen dat niemand meekijkt met de logging? Ook beheerders. Digitale sloten blijken telkens vrij slecht te zijn. Jongens, doe het gewoon niet. Anders is het ook een leuke: Ok, prima, maar als er ooit gegevens onterecht zijn bekeken of gestolen, dan moet het bedrijf 10 miljoen per huisnummer betalen. Als ze er zoveel vertrouwen in hebben, dan accepteren ze dit toch wel? Of hebben ze dan opeens niet het volle vertrouwen meer?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha