Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-01-2025, 15:09 door Anoniem

Door Erik van Straten: @Anoniem 13:13: dan blijft mijn stelling overeind dat banken onterecht suggereren dat jouw spaargeld (op een digitale bankrekening, niet in een fysieke kluis) veilig is bij hen. Maar in deze casus sla je met het uiten van deze frustratie de plank helemaal mis. Het geld is veilig voor fraudeurs, in deze casus heeft de klant wel degelijk zelf gehandeld en de sleutels van zijn "digitale" kluis gegeven. Daarnaast worden klanten regelmatig geïnformeerd hoe te voorkomen dat ze hierin trappen, middels brief, telefoongesprek (wanneer ze bellen) en wordt het volop benoemd bij inloggen etc. Het blijven schrijnende zaken, maar als ik mijn auto in elkaar rijd kan ik ook niet de verzekeraar de schuld geven. De bank heeft wel degelijk gereageerd en zaken beveiligd bij de eerste verkeerde transactie. Helaas als een klant gaat liegen, wordt het lastig. En ja, ik durf te zeggen liegen. Waarom? Tijdens het gesprek betreffende de fraude word echt niet alleen gesproken over technische termen zoals ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha