Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Helaas als een klant gaat liegen, wordt het lastig. En ja, ik durf te zeggen liegen. Waarom? Tijdens het gesprek betreffende de fraude word echt niet alleen gesproken over technische termen zoals Anydesk maar wordt het uitgelegd in de zogenoemde "Jip en Janneke" taal. Uit de PDF: Bank: "(...) U heeft geen AnyDesk of TeamViewer gedownload? (...)" Consument: "(...) Nee. (...)" Welke informatie heb jij die ik niet heb? Naast dat de klant ongetwijfeld in verwarring is: wie van de bellers is echt een medewerker van diens bank, en wie is nep? En mogelijk nog in de veronderstelling is dat hij zojuist een Avast virusscanner heeft gedownload? Niet iedereen is een ervaren systeembeheerder! Veel mensen laten dat soort dingen doen door zoonlief of de buurman - en die zijn er op zo'n moment natuurlijk niet. Wel een allervriendelijkste (nep) bankmedewerker die je geruststelt en zegt "Geen zorgen, ik loods u er wel doorheen". Jij wilt totaal niet begrijpen hoe doorsnee mensen denken. Op notabene een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):