Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-01-2025, 17:25 door Anoniem

Door Anoniem: Het geld is veilig voor fraudeurs, in deze casus heeft de klant wel degelijk zelf gehandeld en de sleutels van zijn "digitale" kluis gegeven. En fraudeurs kregen hem zo ver. Toch niet zo veilig voor fraudeurs... Daarnaast worden klanten regelmatig geïnformeerd hoe te voorkomen dat ze hierin trappen, middels brief, telefoongesprek (wanneer ze bellen) en wordt het volop benoemd bij inloggen etc. Dan krijgen ze een fraudeur aan de telefoon die ze ervan weet te overtuigen van de bank te zijn, die een ander verhaal vertelt en er typisch ook bij vertelt waarom het deze keer anders is. En het is urgent. Wie gelooft het slachtoffer op dat moment? Het blijven schrijnende zaken, maar als ik mijn auto in elkaar rijd kan ik ook niet de verzekeraar de schuld geven. De bank heeft wel degelijk gereageerd en zaken beveiligd bij de eerste verkeerde transactie. Helaas als een klant gaat liegen, wordt het lastig. Inderdaad wordt het dan heel lastig. Maar bedenk wel dat de oplichters handig genoeg zijn om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha