Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-02-2025, 02:32 door Erik van Straten

@Anoniem 31-01-2025, 17:25 (https://security.nl/posting/874583): hartelijk dank voor jouw reactie. Soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die opkomt voor kwetsbare mensen. Door Anoniem: Banken hebben tegenwoordig ingebouwd dat je snel kunt zien of de bank je belt, [...] Dat is een vals doekje voor het bloeden. Er zij zat mensen die niet weten dat zij in hun bank-app kunnen kijken of het de bank is die belt, dat vergeten zijn, of niet weten hoe je tijdens een telefoongesprek een app opent. En dan zijn er ook zat mensen die via hun (oude) computer bankieren - die meestal uit staat, en na aanzetten eerst updates gaat installeren. Ten slotte kan de beller zeggen dat er een storing is in dat systeem. Erger, dat soort systemen zijn vaak te omzeilen met AitM-aanvallen. Door Anoniem: mocht je het als nog niet vertrouwen wordt je aangeraden om de verbinding te verbreken en zelf contact op te nemen met de bank om te verifiëren. Je wilt gewoon niet begrijpen dat er mensen zijn die overdonderd zijn als iemand ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha