Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het wordt op deze manier alleen maar ingewikkelder gemaakt. In de eerste plaats voor de klanten, die nu niet meer gewoon het etiket kunnen lezen. (Nadat ze eerst al zijn weggepest met kleine en vaaggekleurde lettertjes. Laat die grote ketens daar eens tegen optreden in plaats van het voor de klanten nog ingewikkelder te maken). In de tweede plaats maken ze het op deze manier ook ingewikkelder voor de winkels zelf, als die iets moeten gaan doen om klanten zonder smartphones (een beetje) tegemoet te komen. Het enige waar dit over gaat, is: - nog meer data aan de klanten ontfutselen. - het voor de klanten nog moeilijker en tijdrovender te maken om te zien wat ze kopen en eten. Wat vindt de Autoriteit Consument en Markt (ACM) hier eigenlijk van? Niets? Op deze manier dreigt de transparantie op de markt van voedingsmiddelen wel behoorlijk achteruit te gaan. Vindt de ACM dat zomaar best? Waarom heeft de ACM nog niks gezegd maar zit maar een beetje te zwijgen? Bang om de hallucinerende minister tegen te ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):