Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 10:04 door Anoniem

Door Anoniem: Is het niet beter als banken niet meer bellen en e-mailen met hun klanten, zodat een klant weet - als 'de bank' belt - dat het de bank niet kan zijn? En is het niet beter om de telefonie een heel stuk veiliger te maken? Het is nu cybersecurity gatenkaas. Je hebt helemaal gelijk. Dat was ook de reden voor mij om geen telefoon of e-mail door te geven. Dit ging goed totdat ik voor de zoveelste keer werd afgesloten door de bank (dat gebeurt meerdere keren per jaar omdat ik gewoon weiger van browser te wisselen bij het winkelen op het web, en de bank lust mijn browser niet). Ik moest en zou een telefoonnummer doorgeven. Het argument dat dit mijn beveiligingsschema zou doorbreken werd afgewezen. De banken weten niet wat ze doen en om dat op te lappen willen ze meer rechten. Belachelijk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha