Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door -Peter-: Door Anoniem: Is het niet beter als banken niet meer bellen en e-mailen met hun klanten, zodat een klant weet - als 'de bank' belt - dat het de bank niet kan zijn? En is het niet beter om de telefonie een heel stuk veiliger te maken? Het is nu cybersecurity gatenkaas. Banken bellen niet. Dat vertellen ze al jaren. Maar mensen denken nu eenmaal dat zij speciaal zijn als de bank dan uiteindelijk hen wel belt. Zo werk social engineering nu eenmaal. Zorg ervoor dat je slachtoffer geen tijd heeft om na te denken of iets wel klopt. Hersenen werken op twee manieren. De ene snel en de ander weloverwogen. De mens is gewend om snel actie te ondernemen als iets hen bedreigt. Een bericht dta hun bankrekening leeggehaald wordt, is een bedreiging. Daar wordt dus snel en niet weloverwogen op gereageerd. Daarom zie je ook bij phishing vooral de aandrang om snel iets te doen. Peter Banken bellen wel, ze liegen dus; zie bijvoorbeeld ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):