Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 10:36 door Erik van Straten

Door -Peter-: Banken bellen niet. Leugenaar. Door -Peter-: Dat vertellen ze al jaren. Leugenaars. Uit https://www.security.nl/posting/874388/Rabobank+hoeft+slachtoffer+van+spoofing+geen+40_000+euro+te+vergoeden: Na het blokkeren van de rekening nam de bank telefonisch contact op met de klant. Hoe moet de klant weten dat het deze keer wél een bankmedewerker is? Sterker, in het eerste belletje kunnen oplichters, die claimen van de bank te zijn, liegen dat de bankrekening van het slachtoffer is geblokkeerd en dat zij daarom eerst naar https://helpdesk-rabobank·com moeten gaan en de instructies opvolgen, waaronder een "virusscanner" installeren (zie https://security.nl/posting/874752). Niet alleen Nederlanders zijn doelwit. Een vermoedelijk andere groep Russische cybercriminelen heeft het al maanden gemunt op Canadezen en "verhuist" hun nepwebsites soms meerdere keren per dag van server. Gisteren waren er een heel stel live (met Let's Encrypt certificaat, volstrekt anoniem voor bezoekers) op een server in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha