Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:54 door Anoniem

1) Als mijn VoIP telefoon een storing heeft bij KPN.. volgens mij krijg je dan de ingesprektoon als iemand mij probeert te bellen. Weet het niet zeker. Dan kan je ook meteen niet meer internetbankieren. Tenminste bij grote bedragen. Het gaat om ouderen en die zien nog de voordelen van vast bellen in plaats van met een 06-nummer omdat ze weten hoe het vroeger was zonder smartphone. Dit zal regelmatig voorkomen bij een grote bank. 2) Een legitieme reden om grote bedragen over te maken, is het verlaten van je oude bank voor een nieuwe waar je hoopt meer tevreden over te zijn. De bank die verlaten wordt wil dit natuurlijk tegenwerken. 3) Voor een cybercrimineel is het genoeg om een regeltje in het script toe te voegen.. hang op.. maak geld over.. wacht tot je weer gebeld wordt. Waarom is het niet 100% minder fraude? Wat lost dit werkelijk op in de toekomst?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha