Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:05 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Is het niet beter als banken niet meer bellen en e-mailen met hun klanten, zodat een klant weet - als 'de bank' belt - dat het de bank niet kan zijn? En is het niet beter om de telefonie een heel stuk veiliger te maken? Het is nu cybersecurity gatenkaas. Alle voorlichting ten spijt vakken er nog steeds (vooral ouderen) in de oplichtingstrucs. Vaak door angst overmand vergeet men de adviezen, als ze die al wisten. Daarom kan het geen kwaad om op het moment dat het gebeurt het slachtoffer te waarschuwen. Bovendien heb je met een telefoonnummercontrole met een echt slachtoffer te maken. Waar je bij voorlichtingscampagnes nog te maken hebt met mensen die denken: dat overkomt mij niet. Waardoor de boodschap toch minder goed blijft hangen. Juist. De hele wereld in rubber tegels voor die paar lui die het frondend van de week niet meer snappen. Frontend van de week? Ja, het onnodig veranderen en het maken van "nu een nog moderner" uiterlijk drijft een groot deel van de bevolking tot ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha