Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
In de praktijk wordt dat helaas toch wel gebagatelliseerd, ook door jou. De nuance die jij wilt bereiken door middel van "verdieping in details", wordt in de praktijk telkens misbruikt om de twee meest eenvoudige en effectieve benaderingen niet te volgen, maar te negeren. Die benaderingen zijn: 1. dataminimalisatie (als de data er niet is, hoef je ook niet bang te zijn dat je smartphone niet echt "uit" staat); 2. vrijheid van mensen om hun persoonsgegevens wel of niet te delen. Het negeren van die cruciale beginselen is een vorm van bagatelliseren. Het nauwelijks aandacht besteden aan het feit dat die beginselen genegeerd worden, is ook een vorm van bagatelliseren. Je mag vinden dat ik bagatelliseer. Benadering 1. dataminimalisatie - in het geval van eCall is er geen data en wordt niets gecommuniceerd tenzij er een ongeluk gebeurt. Ik heb hierboven gelezen dat jij het daar niet mee eens bent. Benadering 2. vrijheid van mensen om hun persoonsgegevens wel of niet te delen. - in dit geval is dmv een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):