Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: <snip> Banken willen gewoon ongebreideld weten met wie wij bellen of door wie wij gebeld worden.</snip> Ik geloof dat dit deze keer niet aan de hand is. Als ik goed begrepen heb wat het voorstel is, dan willen ze kunnen checken "is nummer X in gesprek", en dan "Ja", of "Nee" terug krijgen. Dus niet met wie, of wie is de beller en wie de ontvanger. Afgezien daarvan lijkt het me een beter idee, als de banken echt zo begaan zijn met hun klanten, dat ze een optionele dienst aanbieden die je aan- en uit kan zetten waarbij als je een grote overboeking doet de bank eerst belt naar een nummer dat je dan natuurlijk moet opgeven met een soort herkennings-zin om te vragen of het echt je bedoeling is. Mensen die hier geen behoefte aan hebben kunnen het dan uit laten, en dan heeft de bank ook je nummer niet nodig, en mensen die graag beschermd willen worden kunnen het dan aan zetten. Zo'n herkenningszin kan er dan eentje zijn die je zelf kan opgeven, of eentje die je kan kiezen uit een lijstje ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):