Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Is het niet beter als banken niet meer bellen en e-mailen met hun klanten, zodat een klant weet - als 'de bank' belt - dat het de bank niet kan zijn? En is het niet beter om de telefonie een heel stuk veiliger te maken? Het is nu cybersecurity gatenkaas. Als ze niet meer bellen zou ik direct weggaan bij de bank. Voor belangrijke zaken werkt de telefoon gewoon veel sneller dan alles schriftelijk te doen. Als de bank b.v. fraude vermoed bij een overboeking is het handig om dit zo snel mogelijk kort te sluiten met een klant. Van mijn bank weet ik dat ze bellen als je een groter bedrag wilt overmaken naar een rekening die bij hen als verdacht staat aangemerkt. Als je een paar dagen na een verdachte transactie een brief krijgt, kun je vaak niets meer doen. En als ze die transactie direct blokkeren terwijl hij wel correct was, is het ook niet goed. Mij belt de bank meermaals per jaar en ik krijg ook vaak mail. (AbnAmro) Het probleem is meer da klant die niet door heeft dat "de bank" wel heel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):