Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 17:51 door Anoniem

Banken en telecomproviders willen dat de Telecommunicatiewet wordt aangepast zodat banken bij telecomproviders kunnen controleren of iemand in gesprek is tijdens het overboeken van geld. Dit zou volgens de partijen moeten helpen bij het tegengaan van bankhelpdeskfraude. ............... Lijkt mij dat oplichters dan gewoon langer wachten tussen het belletje en de transactie. Dan is het rechtstreekse verband een stuk lastiger te leggen. Er ontstaat dus een kat-en-muis spel. Schiet totaal niet op. Dat het in het VK zou hebben geholpen lijkt mij dus zuiver kort-durend laag hangend fruit. Ondertussen wordt je als klant door je bank een 1 richting straat mee opgesleurd en ga je vaker tegenkomen dat transacties niet conform de EU WIV binnen de minuut worden uitgevoerd. Hoe gaan ze die juridische incongruentie oplossen? ............ Op dit moment is het niet toegestaan om een dergelijke controle uit te voeren. ............. Dat moet dus zo blijven. Komt nog bij dat als je standaard transactie snelheid zou ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha