Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Dus criminelen gebruiken dan whatsapp of een ander (eigen) chatprogramma nadat ze de eerste contacten gelegd hebben. dan zien telco's niets meer. Want: "niet in gesprek". Als iemand op verzoek Anydesk installeert, dan lukt dit ook wel. En banken bellen klanten wel. Bv de ABN-AMRO als ze een afspraak willen maken voor een bezoekje. Want geen filialen meer waar zo'n gesprek ad-hoc plaats kan vinden. Dat moet voortaan thuis aan de keukentafel. Op afspraak. Ik "zit" bij de ABN-AMRO al ruim 30 jaar en ben nog nooit door hen gebeld. Er was enkele jaren terug aandacht voor hun "Financiële Zorgcoaches" de bij je langs kwamen om te helpen met bankzaken. wat me toen in het artikle opviel was datt een van de geinterviewde coaches het er oevr had dat hij zelff met de klanten belde om een afspraak te maken. Rond dezelfde tijd kwam ook helpdeskfraude steeds meer in het nieuws. Daarom is het me bijgebleven.
Beschrijf je klacht (Optioneel):