Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dit is een commenciele afweging. Hoewel het jammer is dat deze service niet meer bestaat is dat geen taak van een enkele bank. Als de maatschappij/regering dit belangrijk vindt dan moeten ze dat regelen. Vroeger heette dit het postkantoor. ;-) Maar die heeft de staat in haar liberaliseringsgolf van eind jaren 80 en daarna, allemaal van de hand gedaan. Want politici vonden het geen taak van de overheid meer om zaken als post, telefoon en bankzaken van burgers te faciliteren als dat commercieel ook allemaal kon, (En ze verdienden er een leuk eenmalig zakcentje mee op de staatsrekening. Voor hun eigen "pet-projects") Dat die commerciele bedrijven alleen maar aan winst maken denken, en de burger steeds meer het product werd, dat willen ze niet zien. Ook de achteruitgang in de kwaliteit van de dienstverlening wordt genegeerd. Dat zijn ongemakkelijke waarheden. Dus de kans dat de politiek ingrijpt en eens echt iets doet om de burger te helpen, is astronomisch klein. De mantra de afgelopen 3+ ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):