Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Als een bank wil weten of je in gesprek bent, dan is simpelweg alle bekende nummers bellen en kijken of je in gesprek bent voldoende. Daar is geen wijziging in de telecomwet voor nodig. ha, ene echte vaste-lijn bejaarde ! Want een nummer heeft exact één lijn - en als die lijn in gesprek is krijg je _altijd_ een 'in gesprek' signalering. Ideetje - tegenwoordig heb je dingen als voicemail, of "wisselgesprek" . Dan is "bellen om te kijken of iemand in gesprek is" niet meer zo'n betrouwbare indicator . Het is ook vrij langzaam - vele seconden soms voordat er iets terugkomt. En mooi dat steeds meer mensen bewust checken of het de bank wel is die je belt. Die mogelijkheid zouden alle banken moeten aanbieden en iedereen die gebeld wordt zou dat ook standaard moeten checken. Wellicht dat dat de fraude via de telefoon vermindert. Dat zeker. Het getal is een heel stuk hoger dan ik uit de natte vinge gegokt zou hebben . Zowel dat mensen de feature snappen - als dat ze (blijkbaar) toch gebeld ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):