Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dat hebben ze handig gespeeld ? Er is voor 1 klacht geen wettelijke grondslag. En voor de andere niet direct bij de Rabobank altijd ligt, de verantwoordelijkheid neer te leggen bij Geldmaat (zijn ze uiteraard zelf, samen met andere banken, net als Kifid maar dat terzijde.) Als ik kijk hoeveel geldmaat automaten ik tegenwoordig kan gebruiken, vs het aantal bank eigen pin automaten in een redelijke afstand, heb ik een enorme verbetering mee gemaakt. Deze klant kan dus niet eens zijn eigen geld contant opnemen wanneer hij wil. Dat lees ik nergens. Maar blijkbaar lees jij hele andere dingen. Hij moet alleen iets verder reizen naar een andere pin automaat. En dat is "normaal" vindt ook Kifid. Kifid heeft er ook verstand van. En wat jij schrijft, is een leuke mening, maar heeft ook de nodige incorrectheid. En het IS ook normaal want als je een betaalrekening opent bij eender welke bank dan ook dan teken je voor het feit dat je afstand hebt gedaan van het geld dat je op die rekening stort en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):