Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Er is geen enkele service of dienstverlening meer, kantoren zijn allemaal gesloten. Misschien omdat er tegenwoordig niemand meer langs komt? Kip en ei verhaal. Komen er geen mensen meer omdat de filialen er niet meer zijn (of eerder niet meer open waren), of andersom? En met de steeds grotere toename aan complexiteit bij het internetbankieren (agv oa. helpdeskfraude icm veroudering van de bevolking) zijn filialen, of een centraal loket ergens in de gemeente waar je alle banken wekelijks kunt vinden, misschien nog niet zo'n gek idee. Zoiets heet klantvriendelijkheid. En persoonlijk contact. Ooit heel normaal. Tot "efficiency" experts zich ermee bemoeiden. En ja, dat koste geld. Maar of het net zoveel kost als de huidige oplichtings-schade, vraag ik me af. Heeft daar iemand al eens een "onafhankelijk" onderzoek naar gedaan? Het is niet alsof de huidige maatregelen van de banken echt zoden aan de dijk zetten (voor de klanten). Ik krijg de indruk dat het aantal gevallen alleen maar toeneemt. (onderbuik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):