Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: (..)De wereld verandert en banken veranderen mee. De primaire taak van de bank is niet meer om er voor te zorgen dat iedereen het tegoed contant op kan nemen. Dat is het nooit geweest. Integendeel, een bank bestaat bij de gratie van het feit dat niet iedereen tegelijk het tegoed gaat opnemen. Het is dan ook handig dat er geen fysieke bankkantoren meer zijn, maar alleen geldautomaten, die, zo nodig, op hun scherm "buiten gebruik" kunnen zetten. Dat valt toch ietsje minder op. En wanneer het gaat opvallen en mensen op social media -je weet wel, die "onbetrouwbare" media- gaan klagen over die schermen dan kan met een snelle opdracht (van Dick Schoof vermoedelijk) die "desinformatie" meteen verwijderd worden. Die digitalisering is een zegen. "Heb je de laatste update wel geïnstalleerd omdat je niet meer kunt overboeken?" "Update?!" Dat kan niet meer sinds het DSB debacle. Daarna is voor dit scenario namelijk een stelsel ontwikkeld. En van een update voordat je geld gaat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):