Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Belangrijk advies: houd het simpel. <Bedrijf> is verwerkingsverantwoordelijke voor haar (financiële) administratie. De administratie is <n> jaar online beschikbaar. Afdeling <afdeling> heeft toegang tot de financiële administratie, <afdelingen> hebben toegang toy de algemene klantinformatie. De administratie wordt beschermd door <maatregelen inclusief backups>. Het personeel dient vertrouwelijk om te gaan met informatie uit de administratie. Systeembeheerders kunnen tijdens hun werk toegang krijgen tot vertrouwelijke informatie van klanten. Zij dienen het kennisnemen en delen van deze informatie te beperken tot hetgeen nodig is voor de uitvoering van hun taken. Klanten zijn verwerkingsverantwoordelijke voor de cloudopslag. <Bedrijf> beschermt de gegevens in deze opslag met <maatregelen>. Het is belangrijk om een lijst van wat je doet te hebben en die is bij een bedrijf van 30 werknemers een stuk makkelijker te maken dan bij een multinational. Daarna is het opschrijven wat je doet en communiceren met je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):