Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Misschien is het betalingssystem zoals dat de laatste jaren is opgetuigd veel te gevoelig voor misbruik. Of is het bestaande systeem niet goed genoeg met de tijd meegegaan, omdat het teveel vergt van gebruikers ervan? Fix dat en niet de schijnvertoning voor het uitbreiden van surveillance. Ik wil best advocaat van de duivel spelen. Al sta ik voornamelijk aan jouw kant. Ooit aan de andere kant van het verhaal gestaan; fraude bestrijden zonder ooit onterecht toegang tot een account blokkeren (uit beschermig - a.d.h.v. niet te negeren serieuse signalen) ...? Mensen gaan compleet over-emo als zoiets gebeurt, nog meer dan wanneer er tienduizenden van hun rekening verdwijnen. Of wees een man en zeg gewoon waar t op staat... Banken willen track en trace. Zie ook bankpas als ov kaart.... Afrekenpunt heeft geolocatie en tijdstip. Onzin. Thales wenst een monopoly op zulke data. Een bank kan/mag niks met die data. Maak dan een dergelijk verwijt aan onze minder-geheime diensten. Als er één ding verboden is door DNB, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):