Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 12:08 door Anoniem

De Fraudehelpdesk wil dat de politiek fraudebestrijding hoger op de agenda zet. "Fraude raakt niet alleen de slachtoffers, maar ondermijnt ook het vertrouwen in instituties en de digitale dienstverlening. Een deel van de bevolking kan de digitaliseringsgolf niet meer bijbenen. Het is te complex en ondoorzichtig voor ze geworden. (Nee, niet de expert-lezers van dit forum. Al die andere niet-ICTers.) Tel daar de toenemende vergrijzing bij op, en het gaat alleen maar erger worden. Misschien toch maar een verplicht serieus digitaliserings-rijbewijs instellen (theorie: hoe herken je fraude, en een echte praktijk test) Iets is beter dan niets. Zonder rijbewijs geen (toegang tot) digitale dienstverlening. Net al je zonder rijbewijs officieel niet mag rijden. Die groep moet dan wel analog bediend worden (oa. door de overheid en de banken). Iets met fysieke locaties dicht bij de klant, en zo. Uiteindelijk zal dat goedkoper zijn dan jaarlijks 53+ miljoen verliezen aan oplichting. ... ... Of de politiek ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha