Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het aantal trollende bankmedewerkers (die voor hun baan vrezen) Dank voor de (zeer begrijpelijke) reactie! (Ook dank aan M.J. voor diens steun!) Ik betwijfel echter of het hier om trollende bankmedewerkers gaat. Ik vermoed vooral betweters die helemaal niets van social engineering begrijpen (en reageren op notabene een security site) en/of denken dat zij nóg meer bankkosten moeten betalen als banken slachtoffers van oplichting (gedeeltelijk) compenseren. Hang op, bel je bank Zij kunnen blijven brullen "hang op, bel zelf je bank" (*), maar dat werkt aantoonbaar niet voor een klein deel van de Nederlanders. Overigens wel een groeïende groep mensen (door de vergrijzing). (*) Of erger, liegen dat banken nooit bellen, of dat je in "jouw app" kunt zien dat iemand van jouw bank je belt (of juist niet) - een "voor de bühne"-maatregel die simpel te omzeilen valt. Probleem trouwens als jij jouw bank belt: hoe weet jouw bank dat jij de echte jij bent? Niet. Grote veranderingen Het systeem en de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):