Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2025, 01:16 door Erik van Straten

Door Anoniem: Dat is waarom ik minstens eens in de maand bij mn vader van 90, volkomen bij de tijd, herhaal dat er nooit per telefoon gevraagd wordt iets over te maken zeker niet als je dit niet verwacht. Verder als hij dan meent de bank aan de lijn te hebben hij altijd zelf naar de bank moet bellen omdat dat de enige manier is om zeker te weten dat je de bank aan de lijn hebt. Dat alles nadat hij mij of een ander familie lid heeft gebeld. Dat is de beste aanpak, maar de vraag is of jouw raad helpt. Bijna alle slachtoffers zeggen achteraf niet te begrijpen hoe zij er in konden trappen. Ik zie het als een soort MindFuck van Victor Mids. Je wordt bedonderd waar je bij staat. Het is puur een kwestie van weten waar bij mensen de kwetsbaarheden zitten. Waar geen CVE's voor bestaan, en belangrijker, waar voorlopig geen patch Tuesday voor in zicht is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha