Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Banken hebben internetbankieren geïntroduceerd en dat is volgens hen hartstikke veilig. Maar als het mis gaat, is het risico steeds vaker geheel voor de klant. Die volkomen machteloos staat - als individu. Dit is natuurlijk weer koren op de molen van de grote Erik-show; maar een middel is zo veilig als de gebruiker. Als jij je pincode op je pinpas schrijft; hem dan verliest en dan pas dagen later de bank belt; is het dan ook de fout van de bank? Heb je daadwerkelijk het verslag gelezen? Met name de punten waarin de gebruiker aangeeft "geen verklaring" te hebben? Die verzwijgt gewoon zijn eigen stupiditeit; en verwacht dan alsnog compensatie van de bank. Gezond nadenken kunnen we collectief niet meer. Bijna Amerikaanse taferelen. En dan haal je er ook nog eens een reeks aan argumenten bij die kant nog wal raken; het gaat hier specifiek om de betaalfunctionaliteit van Apply Pay, het gebruik van de mobiele app (indien veilig dus twee verschillende codes) en dat het slachtoffer ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):