Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 20:34 door Anoniem

Door Anoniem: en weer is het een probleem voor het slachtoffer. de bank heeft winsten gemaakt door iedereen digitaal op te dringen... oh en al die vlugge kereltjes die dadelijk weer aan victim blaming doen, jouw 'momentje' komt ook nog en dan zul je 'ineens' een ander deuntje gaan spelen! Vaak vind ik het inderdaad erg dom wat mensen soms doen (hele stapels diamenten en bankbiljetten meegeven aan de deur met scooterboys, etc) maar in dit geval is het niet zo dom van de klant, mensen hebben geen idee hoe gehaait dieven zijn. Wel zouden er meerderen dingen kunnen hebben meegespeelt (dronken zijn, tekefoon in de achterzak, etc) maar dat weten we gewoon niet. Ikzelf zou nooit en te nimmer een bankieren app gebruiken en kijk altijd erg uit bij het pinnen, maar inderdaad, maar het zou mij net zo goed kunnen gebeuren met mijn pincode en pinpas. Aan de andere kant is het niet volledig aan de bank, maar ook aan de klant om goed op te letten. Een gedeeltelijke schadevergoeding zou in mijn opinie hier op zijn plaats ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha