Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tja, er kan altijd zo'n gekkie zitten bij het ondersteunend personeel van een GGZ-instelling. En die kunnen dus niet worden ontslagen als ze onbevoegd gaan grasduinen in patiëntendossiers, zo blijkt nu. Nou, als ik voortaan bij de GGZ terecht kom, dan ga ik natuurlijk niet meer het achterste van mijn tong laten zien, tenzij er met een betrouwbare behandelaar geheime en persoonlijke afspraken te maken vallen dat ons gesprek niet in het patiëntendossier terecht komt. Zeg maar, vergelijkbaar met als telefoonnummer invullen in het "verplichte" hokje op een webformulier: "0123456789". In GGZ-termen zou dat betekenen dat er in het dossier wordt gezet dat er weliswaar sprake is van serieuze problematiek, maar dat er verder geen bijzonderheden worden gegeven. Of misschien zoiets algemeens als "klachten van depressieve aard". Het buiten het dossier houden van patiëntinformatie is trouwens ook nodig omdat de NZa (Nederlandse Zorgautoriteit) heeft afgedwongen dat zij gedetailleerde lijsten (Honos+) aangeleverd ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):