Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2025, 12:15 door Anoniem

Door Erik van Straten: Door Anoniem: Simpele vraag. [...] Kortom, waarom zou het hebben van een fysiek bankfiliaal in de buurt dit soort oplichting en fraude moeten voorkomen? Simpel antwoord, in hopelijk voor jou begrijpelijke taal. Dat is omdat kwetsbare mensen (zoals mijn moeder van 93) dan niet gedwongen worden om te internetbankieren. Een scammer kan dan lullen als Brugman, maar ook al heeft mijn moeder een iPad, daar staat geen bank-app op. En zij heeft geen online account bij haar bank (kan dus ook niet inloggen met een browser, waarvan ze trouwens geen idee heeft wat dat is). Dus heeft het geen zin om haar Anydesk te laten installeren. Mensen die niet willen of kunnen internetbankieren wordt het steeds moeilijker gemaakt om hun geldzaken te doen. Waanzinnig behulpzaam dat klootzakken zoals jij zeggen dat de maatschappij geen kleuterklasje is, als die mensen online beroofd worden - nadat zij, machteloos en tegen wil en dank, toch maar zo'n door de strot gedouwde kutapp hebben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha