Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2025, 12:50 door Anoniem

Door Erik van Straten: Dat is omdat kwetsbare mensen (zoals mijn moeder van 93) dan niet gedwongen worden om te internetbankieren. En wat als iemand haar belt en zegt van de bank te zijn, en ze haar bankkaart en code moet meegeven aan de medewerker die even bij haar langs komt? Of de "meneer van de energiemaatschappij even haar meterstanden komt opnemen", haar boekje met overschrijvingskaarten meegraait en haar een formuliertje laat tekenen? Of zij ingepalmd wordt door Brad Pitt of René Froger die haar hulp hard nodig hebben in de vorm van een paar financiële giften? Hoef ze daar niet voor gewaarschuwd te worden, omdat zij niet aan internetbankieren doet? En moet de bank de schade in die gevallen toch vergoeden, ook al is er geen sprake van internetbankieren? Mensen die niet willen of kunnen internetbankieren wordt het steeds moeilijker gemaakt om hun geldzaken te doen. Mijn moeder doet niet aan internetbankieren en krijgt nog gewoon netjes haar overschrijvingsformulieren en afschriften, en kan prima ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha