Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2025, 14:57 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Je hebt toch een wachtwoord op je bank app. Tenminste dat mag ik hopen! Je bent dus ZELF nalatig! Uit het oordeel van Kifid: In dat kader merkt de commissie het volgende op. Een deel van de niet-toegestane transacties is verricht met Apple Pay en een ander deel van de transacties met de Mobiel Bankieren App. a. Betalingen via Apple Pay moeten geautoriseerd worden met FaceID, vingerafdruk of de ontgrendelcode van de mobiele telefoon zelf. Om transacties te verrichten via Apple Pay, moet de dus dief de 1) de beschikking hebben over de mobiele telefoon van de consument en 2) de ontgrendelcode van de telefoon weten of op één of andere manier gebruik weten te maken van de FaceID of vingerafdruk van de consument. b. Betalingen via de Mobiel Bankieren App moeten geautoriseerd worden met een pincode van vijf cijfers (hierna: mobiele pincode). Om transacties te verrichten met de Mobiel Bankieren App moet de dief dus 1) de beschikking hebben over de mobiele telefoon van de consument, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha