Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je hebt toch een wachtwoord op je bank app. Tenminste dat mag ik hopen! Je bent dus ZELF nalatig! Dat zou ik ook verwachten bij de ING. (Volgens het Kifid verslag zit er een 5 cijferige pincode op de bank app) Bij de Amro zit er ook een 5 digit pincode op (Die eventueel door een vingerafdruk vervangen kan worden) Alleen bij erg kleine bedragen (ik schat ergens onder de € 10 .- wordt het wachtwoord overgeslagen. Maar ik neem aan dat als je herhaald kleine bedragen overboekt, er uiteindelijk toch een wachtwoord wordt gevraagd. En er zit een bovengrens aan de bedragen. Bij grote bedragen moet ik er toch weer de eDentifier met pasje bij gebruiken. (En bij nog grotere bedragen komt er een tweede ronde met de eDentifier.) Maar hier hadden ze meerdere dagen de tijd, zodat ze het bedrag waarschijnlijk in kleine porties overgemaakt hebben om onder zo'n limiet te blijven. ---- Ik had vorige week een bankmedewerker op bezoek. Daarbij vertelde hij dat hij al meermaals meegemaakt had dat mensen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):