Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Door Anoniem: Simpele vraag. [...] Kortom, waarom zou het hebben van een fysiek bankfiliaal in de buurt dit soort oplichting en fraude moeten voorkomen? Simpel antwoord, in hopelijk voor jou begrijpelijke taal. Dat is omdat kwetsbare mensen (zoals mijn moeder van 93) dan niet gedwongen worden om te internetbankieren. Die loopt gewoon met haar rollator naar een bank filiaal? Portemonnee, met bankpas (en eventueel pin, want geheugen is ook niet meer optimaal) in haar tas voorop in de rollator. Haalt even (1250) euro's op, en loopt daarna weer rustig naar thuis toe? Klinkt ook niet heel erg veilig en haalbaar. Ik denk dat dit in menige stad niet heel erg verstandig. je kunt dan beter een (klein) kind hebben, dat je bankzaken even direct bij je in het bejaardenhuis doet. Een scammer kan dan lullen als Brugman, maar ook al heeft mijn moeder een iPad, daar staat geen bank-app op. En zij heeft geen online account bij haar bank (kan dus ook niet inloggen met een browser, waarvan ze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):