Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Door Anoniem: Door Erik van Straten: Dat is omdat kwetsbare mensen (zoals mijn moeder van 93) dan niet gedwongen worden om te internetbankieren. En wat als iemand haar belt en zegt van de bank te zijn, en ze haar bankkaart en code moet meegeven aan de medewerker die even bij haar langs komt? [blabla] https://www.horusdebattraining.nl/drogreden/whataboutisme/ Nee, dat is geen whataboutisme. Dit soort oplichting valt ook gewoon onder de definitie van bankhelpdeskfraude: https://www.veiligbankieren.nl/fraude/bankhelpdeskfraude/. Je blijft de onveiligheid van internetbankieren en de noodzaak van fysieke banklocaties in de buurt beargumenteren alsof dat de oplossing is die alle problemen zal voorkomen, terwijl de praktijk aantoont dat bankhelpdeskfraude (en andere vormen van oplichting, zoals datingfraude) ook plaatsvindt zonder dat er gebruik gemaakt wordt van internetbankieren. Op zijn best is je (zeer kostbare en praktisch onrealistische) oplossing dus slechts een antwoord op een deel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):