Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2025, 13:03 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem op 14-02-2025 om 11:49 uur: Je blijft de onveiligheid van internetbankieren en de noodzaak van fysieke banklocaties in de buurt beargumenteren alsof dat de oplossing is die alle problemen zal voorkomen, Nee, Erik van Straten beweert niet dat deze oplossing "alle" problemen zou voorkomen. Je legt hem hier iets in de mond wat hij niet zegt. terwijl de praktijk aantoont dat bankhelpdeskfraude (en andere vormen van oplichting, zoals datingfraude) ook plaatsvindt zonder dat er gebruik gemaakt wordt van internetbankieren. Bankhelpdeskraude is bijna altijd verbonden met internetbankieren, omdat het hier gaat om telefonische helpdesks die gericht zijn op het ondersteunen of vaak ook "het bos in sturen" van klanten die internetbankieren. Klanten die naar een fysiek bankfiliaal gaan, hebben daar geen telefonische "helpdesk" nodig, want de balie of het spreekhok in zo'n filiaal is de helpdesk. Datingfraude is op zich een ander probleem, waarvoor banken niet verantwoordelijk zijn. Het gaat hier immers om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha