Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-02-2025, 09:38 door Anoniem

De openbare bibliotheek vormt een vangnet, een levenslijn in een maatschappij waarin alles digitaal is. Banken trekken zich terug op internet. Onlangs sloot in het Utrechtse stadje Woerden alweer een bankfiliaal permanent de deuren, de plaatselijke ABN Amro. In de bibliotheek weten ze: nu komen nog meer kwetsbare klanten bij ons om hulp vragen. Er is een ‘DigiD-cursus’. Naast een rolkar met thee en koffie zitten vrijwilligers klaar. Daar is Rob, programmeur van beroep, officieel met pensioen, maar hij werkt toch nog, daarnaast doet hij de bibliotheek er ook bij. Hij helpt een mevrouw. Haar DigiD moet geactiveerd, ‘voor morgen, anders is de brief niet meer geldig’. https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/de-moderne-bibliotheek-is-de-laatste-reddingsboei-voor-wie-niet-kan-internetbankieren~bf87e672/

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha