Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Of de banken tonen de volgende mededeling zodra er in hun omgeving wordt ingelogd door de klant: "Deze omgeving is telefoonvrij te gebruiken. Telefoon gebruik kan leiden tot het niet tijdig uitvoeren van betaalopdrachten of zelf weigeren van betaalopdrachten. Ga MONO overboeken, dat is veel veiliger. knop:begrepen en ga verder" Op deze manier normaliseer je het idee dat er niet meer gebeld mag worden wanneer je met internetbankieren bezig bent. Waar sláát dat op? "U mag niet bellen omdat er gevallen zijn van mensen die zich laten oplichten door bellende personen ("bankhelpdeskmedewerkers")." Waar eindigt dit? Bij: "u mag alleen internetbankieren wanneer u de camera aanzet op uw desktop of smartphone zodat ons A.I.-programma kan controleren of u er niet te gespannen uitziet" - al dan niet aangevuld met door u te geven signalen die aanduiden: "alles_O.K._hier"? Een beetje zoals hoe studenten tijdens de coronacrisis online tentamens moesten maken om te voorkomen dat ze aan het spieken ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):